VT Galerie
Toto jsou moje nejlepší výtvory v Adobe Photoshopu. Práce jsou seřazeny od nejnovějších až po nejstarší.
Mitsubishi Lancer EVO VI
Předloha: Tato práce byla pro kontest na VT Tuned Cars fóru, po dlouhé době soutěž na tomto fóru, které se zúčastnilo velké množství bývalých i stávajících VTunerů. Předloha nebyla nejlepší, ikdyž to bylo moje oblíbené EVO VI. Co s ním jsem věděl hned - nějaký street, takže bodykit, kola a nějaký pěkný lak. Nakonec jsem to do kontestu nestihl dokončit, ale dokončil jsem ho alespoň po něm.
Zobrazit předlohu
Úpravy: Nový bodykit, chladič, pozadí, kola Work Emotion XD9, snížení, modrý lak s odlesky, nové přední světla, tahokov, samolepky Illest a JDM, sedačky Cobra Misano.
Acura NSX-R
Předloha: Jako předlohu jsem si tentokrát vybral Acuru NSX Concept 2013. Auto se mi líbilo už v základu, jen potřebovalo ještě trošku sportovnější vzhled a pořádné kola, tak jsem začal hledat úpravy předchozích NSX-R a sháněl vhodné díly a pozadí. Lak jsem chtěl "poprvé" brushovat matný červený, ale je to těžší než se zdá. Po dokončení červené matné jsem zkoušel ještě různé úpravy, ale nevypadalo to moc dobře, tak jsem auto odbarvil, upravil kontrast a vznikla krásná bílá barva, která se dělala u předchozích modelů NSX-R.
Zobrazit předlohu
Úpravy: Nové pozadí od ADV.1, snížení, výdech a křídlo pochází z Lamborghini Gallardo Superleggera, kola D2Forged CV2 Concave s pneu Advan A050, křidélka pod prahem z Ferrari F430, sportoví sedačky Recaro z Fordu GT500, tahokov v nárazníku a výdechu, upraven zadní sloupek, zahlazena klika dveří a přidáno logo NSX-R. Lepené jsou pouze odlesky, pozadí a kola, zbytek je brush, včetně předního světla a některých částí kol.
Lexus IS-F Time Attack
Předloha: Už to byla doba, co jsem nic neupravil, tak jsem začal hledat předlohu pro můj nový výtvor, Lexus IS-F. Už v základu vypadá parádně, jen to chtělo snížit a zase trošku agresivity, ale nezůstal jsem jen u toho. Pozadí jsem tentokrát zvolil garážové, abych si mohl zkusit tvrdé odlesky na karoserii. Na ploše jsem měl pozadí Mitsibihi Lancer EVOX od AMS Performance, takže o úpravách už jsem měl jasno - Lexus IS-F Time Attack od AMS Performance.
Zobrazit předlohu
Úpravy: Snížení, pozadí, závodní kola Advan Racing RG-D s brzdami Brembo, karbonové zpětné zrcátka, bodykit Lancer Evo9/10 Voltex, chladič, křídlo APR Performance, úprava bočního výdechu a narovnání prahu, polepy, tahokov, sedačka Recaro, kůň na místě spolujezdce, ochranný rám, kliky dveří a odlesky. Kromě pozadí, kol a odlesků je všechno brush.
Mazda 6 US-Spec
Předloha: Předlohu jsem hledal dlouho, chtěl jsem si vzít do parády Subaru BRZ, ale to se upravovalo snad všude, tak jsem se snažil vybrat nějakého japonce, kterého nikdo nepředělával, a narazil jsem na Mazdu 6 US-spec (2009), nějaké úpravy už mě napadly, a tak jsem začal shánět díly, upravovat, brushovat a lepit.
Zobrazit předlohu
Úpravy: Úprava na Coupé, snížení, zahlazení všeho možného, rozšíření zadního blatníku, upravené pozadí a stín pod autem, efekt a podpis. Brush je celá karosérie, nárazník a práh z Infiniti G35, interiér, pneu a kola SSR Professor SP1 včetně brzd (první brush kol) -
porovnání, tahokov v masce, výdech v kapotě, a odlesky na předních světlech. Lepené jsou odlesky na oknech (částečně brush), odlesky na karosérii, přední světla z nového Mclarenu MP4-12C, stěrače, chladič, vzpěry v masce, Hella Supertones, tahokov v nárazníku, sedačky Sparco Torino 2 s pásy.
Honda Civic 6G Type-R
Předloha: Na tuto předlohu jsem narazil úplnou náhodou při procházení fotografií z Flickru, oblíbená Honda Civic 6G Type-R už byla v krásné žluté barvě, bohužel v horší kvalitě a v nepěkném pozadí. Bylo mi jasné, že bude nutné celé auto brushovat, abych docílil nejlepší kvality a zachytil všechny detaily auta. Úpravy bodykitu nebyly nutné, takže jsem auto spíše vyšperkoval.
Zobrazit předlohu
Úpravy: Auto dostalo nové upravené pozadí, stín pod a před autem, sportovní kola Rota Grid, zrcátka a zadní spoiler v barvě auta, odbarvený boční blinkr, sportovní sedačky Recaro Speed, clonítko na čelním skle, chladič a tahokov v masce. Na autě snad nebylo co zahladit, takže jsem si pohrál spíše s detaily. Brush je celá karosérie, interiér, sedačky, části pneu, zrcátko, clonítko, stěrače a tahokov, naopak lepené jsou odlesky na autě a chladič v nárazníku.
Honda Accord Sport
Předloha: Tuto předlohu jsem si tentokráte nevybíral sám, ale byla určena v kontestu na
pacevt.com, kterého jsem se po dlouhé době zúčastnil. Honda Accord mi moc nesedla, protože je na můj vkus moc robustní a civilní, nicméně jsem se s ní vypořádal dobře. Celá úprava je v duchu Hondy, díly i nápady jsem hledal u stávajících modelů a to jak sportovních, tak civilních verzí, takže je auto celkově sladěné a není přehnaně upravené.
Zobrazit předlohu
Úpravy: Efektní a trošku upravené pozadí, kola Rota Torque se závodními pneu, snížení, nový nárazník a práh z Hondy Fit Sport (odtud jsem přiřadil k Accordu slovo Sport), upravený zadní nárazník, upravená maska (znak a tahokov), stín pod autem, nové kliky dveří, zadní světlo z Hondy Civic 2012, nášivky Sport na sedačkách, rozsvícená světla a odlesky. Brush jsou části bodykitu, celý práh a zadní nárazník, zbytek je lepený.
Nissan Silvia S15
Předloha: Vybral jsem si nejoblíbenější silvii Nissan Silvia S15, takže jsem si na ní dal hodně záležet, ale ukázalo se, že jsem si vzal moc velké sousto, pozadí je tam skvělé a efektní, avšak o to byly horší odlesky, se kterými jsem se pral asi dva týdny a pořád nevypadají příliš dobře, ale celkově jsem s prací spokojený, protože v tom pozadí vypadá skvěle.
Zobrazit předlohu
Úpravy: Silvia je hlavně auto na drifty, takže jsem ji snížil, našel ten správný bodykit, ne příliš extrémní, V-Speed Duraflex, chladič (můj první rebrush chladiče), nové světla, sportovní sedačka Recaro, ochranný rám, kola Advan Racing V2 a odlesky. Celá karosérie, chladič, interiér, sportovní sedačka, ochranný rám a stěrače. Lepené jsou pouze kola, světla a odlesky.
BMW M3 Cabrio Teamwork
Předloha: Po nějaké té době jsem se rozhodl, že by nebylo špatné dát si s někým teamwork, když to bylo tak polulární, ale nevěděl jsem s kým, tak jsem napsal vtunerovi Sk!ca. Sk!ca odpověděl kladně, tak jsme spolu začali hledat předlohu a jako společné téma jsme měli německý tuning, takže jsme si vybrali BMW řady 3 v kabriu. Úpravy jsme pořád diskutovali a postupně každý pracoval na nějaké části, nakonec jsme to dali do kupy a doladili, výsledek je myslím skvělý.
Zobrazit předlohu
Úpravy: Pozadí od Vossen wheels, snížení, chromovaná kola, nový bodykit včetně příček v nárazníku, zatmavené zadní světlo, výdech u předního blatníku, interiér, kůže na kapotě a odlesky. Tentokrát je to mix brushe a lepení, takže celá karosérie je brush kromě menších detailů jako příčky Dále je brush kůže na kapotě, zrcátka, a nemalá část interiéru. Lepená jsou kola, příčky, stěrače a zmíněné části interiéru a odlesky.
Nissan GT-R Street
Předloha: Předlohu jsem si našel na stránce s wallpapery, hledal jsem nějakého japonce, takže padla volba na Nissana a tehdy nový model GT-R. japonská auta mám rád, takže se mi snadno upravují, inspiroval jsem se galeriemi různých VT fór a na
deviantartu, kde jsem našel zajímavé lakován, které jsem použil. Auto je ve street stylu (pouliční auto), takže pořádné závodní kola, výdechy a křídlo jak se patří.
Zobrazit předlohu
Úpravy: Snížené GT-R stojí v novém pozadí před garážema s novými mohutnými koly Rota Grid s červenou páskou kolem a nízko-profilovým pneu. Nasazen bodykit, tahokov v masce, chladič, karbonová kapota s výdechem, boční výdech, křídlo, interiér se sportovními sedačkami Bride EURO 2 v červené barvě, ochranný rám a clonítko. Celé auto kromě kol, světel, chladiče a odlesků je brush. Ikdyž jsou na autě decentní odlesky, tak lak auta nevypadá jako lesklý, nýbrž matný, ale celkový dojem z práce je myslím pořád stejný.
Toyota AE86 Tenzo-R
Předloha: Dobře naladěný na další práci po skouknutí drift videí jsem začal hledat předlohu, stará a hranaté, ale parádní na drifty - Toyotu AE86 GTS. Na auto jsem chtěl polepy, takže to chtělo najít vhodného úpravce s pěkným návrhem polepů - Tenzo-R. A tak jsem se pustil do díla přesně podle stávajících aut upravených firmou Tenzo-R.
Zobrazit předlohu
Úpravy: Změnil jsem barvu na bílou a pozadí, snížil, vyměnil původní kola za Nismo LMGT4 s logem Tenzo-R, rozšířil zadní blatník, přidal bodykit VFiber TypeV, tahokov v nárazníku a masce, karbonovou kapotu, nové zrcátka, nový interiér, clonítko, sportovní sedačky Sparco Racing Evo s logem Tenzo-R, ochranný rám, odlesky, polepy, billboard s předlohou a efekt. Brush je celé auto kromě odlesků, kol, billboardu a pozadí.
Audi S3 German style
Předloha: Abych si zjednodušil práci, tak jsem si našel předlohu s oblými tvary a úpravy v decentním německém stylu, Audi S3. Konečně jsem se naučil používat pero, takže jsem si potrénoval své znalosti na této práci, takže toto je můj třetí brush a první full rebrush. Dalo mi to dost práce, ale šlo mi to docela dobře, i s odlesky jsem spokojený. Možná by to chtělo vylepšit interiér, který je teď moc bílý a nějaké odlesky a stínování.
Zobrazit předlohu
Úpravy: Decentní úpravy nejsou tolik vidět, takže Vám je všechny vyjmenuji. Pozadí, snížení, stín pod autem, chromovaná kola MAM MT2 s nízko-profilovým pneu, béžový lak, zahlazená maska a spz, tahokov v masce a nárazníku, nový interiér, odlesky na karosérii a na podlaze. Jak jsem již psal, brush je karosérie a interiér, zbytek je nalepený a jen upravený.
Mitsubishi Lancer EVO IX
Předloha: Soutěžní předloha z PVT (pacevt.com) se mi líbila, tehdy moje nejoblíbenější auto - Mitsubishi Lancer Evo IX. Nechtěl jsem to auto nijak zkazit, tak jsem se snažil o street úpravu, většina karoserie je však brush a to ještě bez použití pera, takže je všechno hrozně hranaté, celkový dojem je takový hodně 2D, ale já jsem s prací celkem spokojený, protože jsem se s ní umístil na 2. místě :)
Zobrazit předlohu
Úpravy: Snížení, pozadí, kola Volk TE37 ve zlaté barvě, křídlo, karbonobá kapota, upravený bodykit, křidélka na nárazníku, chladič a tahokov, lízátko pod nárazníkem, nové světla, sportovní sedačky Bride Brix 2 v červené barvě, clonítko, polepy, klika dveří, zahlazená zadní klika dveří a odlesky. Brush mi s mnohoúhelníkovým lasem nešel, takže jsem postupoval pomalu a bez výrazného zlepšení, hlavně zanikly přední linie auta a auto "zhranatělo". Ale s tímto Lancerem jsem se umístil na druhém místě, takže chyby jsem si odpustil a jsem na něj hrdý.